باسمه تعالی

دکتر رضا زمانی

#با_نویسندگان، #با_کارشناسان

زیر بغل مار کجاست؟!

بعد از اینکه رسانه ملی، لطف کردند و فیلم کامل ماجرای آرمیتا گراوند را پخش کردند، و اظهارات دوستان و والدین این دختر خانم هم به پیوست نمایش داده شد، عده ای با ژست دقت و حدت پرسیده اند؛ دوربین های داخل واگن چی؟!...

#خانم‌_آمنه_سادات_ذبیح_پور در توئیتی نوشته؛
«برخی ها در ماجرای بی هوش شدن آرمیتا در مترو پرسیدن که چرا فیلمی از داخل واگن منتشر نشده؟پرس و جو کردیم گفتند قطارهای سری ۱۰۰ دوربین ندارند.»

#عالیجناب_خان_خان در واکنش به این خبر می گوید؛

عقول فاهمه به دنبال چیست ؟!

فاصله ورود آرمیتا به داخل واگن تا بیرون افتادن ایشان چند ثانیه است! بر فرض تقطیع دوربین(!)، یعنی بپذیریم عده ای مامور داخل واگن منتظرند تا آرمیتا را بزنند! و در آن صورت هیچ کس، هیچ اقدامی نکرده!!...
پس نتیجه می گیریم یا همه مامور بوده اند! یا همه موافق مامور یا ماموران انتظامی که آن وقت صبح آمده اند تا یک دختر کشف حجاب کرده را بزنند و بیهوش کنند، بوده اند!!

از طرفی بپذیریم؛ جمهوری اسلامی آنقدر نیرو دارد که برای هر دختری که کشف حجاب میکند یک یا دو مامور گماشته و یا بگوییم آنقدر قدرت دارد که تمام مسافران واگن را تهدید و ارعاب کرده که هیچ کسی بعد از ماجرا به عنوان شاهد ماجرا، اظهاراتی نکرده است!!...

اما اگر بازم عقول فاهمه و فاخرهِ مدعیِ دقت و حدت، مردد هستند، بپذیریم که شرکت مترو آنقدر نیرو دارد که برای هر واگن و هر قطار و هر ایستگاه، مامور گذاشته تا اعمال قانون کنند، آن هم با زدن!!...

بله! این جماعت به دنبال زیر بغل مار می گردد!...

وقتی عنصر اعتماد عمومی مخدوش می شود و با مردم به موقع صحبت نمی شود! و.....آن موقع است که برای اثبات روز و شب هم باید دلیل آورد!!

روی سخن ما با کیست؛ ؟

با حکمرانی رسانه ای است که هنوز میدان دار عرصه جنگ رسانه ای نیست! و سردرگم ژنرال هایی(!) است که دست آموز نظام غرب اند؛!

بنی صدرهایی که زمین اذهان و باورهای جوانان را می دهند تا زمان نامعلوم بخرند!!..

با مردمی است که کسب سواد رسانه ای خود را معطل آموزش از رسانه ملی و مبادی دولتی کرده اند و هر خبر و اظهاری از آنور آب را فی الفور و بی ملاحظه میپذیرند اما برای پذیرش واضحات از طرف رسانه ملی، آنچنان مته به خشاشی می گذارند که به دنبال زیر بغل مار می گردند!...

کجایند باقری ها، کاظمی ها، خرازی ها، باکری ها، صیاد شیرازی ها ، همت ها، حاج قاسم ها و....؟!
تا طراحی های عملیاتی را تدوین و اجرا کنند،
تا میدان ها و قاعده های بازی را عوض کنند،
تا با خلاقیت، استراتژی های جدید رسانه ای خلق کنند و مرد میدان رسانه شوند!!...

ما باید زمانها را دریابیم تا زمین ها قربانی نشوند!

خدا عاقبت ما را با سرانجام رسانه به خیر کند!

امضا عالیجناب خان خان

+ نوشته شده در  شنبه ششم آبان ۱۴۰۲ساعت 16:49  توسط سروش  |